Responsabilitati neclare – Regina Maria- Povestea vietii mele

001 000181610
005 20071003090700.0
010 |a 978-973-724-050-7
100 |a 20070615d2007–-km-y0rumy50––ba
1011 |a rum
102 |a RO
2001 |a Capitole târzii din viaţa mea
e memorii redescoperite

f Regina Maria a României

|g [ed.] Diana Mandache

g cuv. înainte de Dominic Lieven

|g trad. de Valentin Mandache
2252 |a Coroana României
304 |a Titl. orig. în lb. engleză : Later chapters of my life
305 |a Opera reprezintă volumul patru din ciclul de memorii ale Reginei Maria publicate sub titlul „Povestea vieţii mele”

5401 |a Povestea vieţii mele

Opera reprezintă volumul patru din ciclul de memorii ale Reginei Maria publicate sub titlul „Povestea vieţii mele”: Pe pag. de tl. scrie : Diana Mandache Capitole târzii din viaţa mea Memorii redescoperite Volumul IV-continuarea seriei : Regina Maria-„Povestea vieţii mele”. Dar pe copertă Regina Maria a României apare sus, cu litere mai mari decât Diana Mandache, care e plasat jos, într-o parte şi vertical . Pe de altă parte, subtitlul „Memorii redescoperite” aparţine clar editoarei, deci plasarea lui ca facând parte din titlul propriu-zis al autoarei de drept e puţin cam neconform cu realitatea.
Ce parere aveti ?

